Gerbang Dunia Perniagaan

Selasa, 3 Januari 2012

PELANGGAN YANG DIRAIKAN SEPANJANG CUTI PERSEKOLAHAN


Pihak Pengurusan Meranti Inn Homestay mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua pelanggan yang dihormati kerana memilih Meranti Inn sepanjang Cuti Persekolahan NOV-DIS 2011. Kami amat teruja dengan sokongan anda hinggakan kami berjaya mencapai 97% jualan penginapan sepanjang cuti persekolahan. Kami mohon maaf sekiranya ada kekurangan dan terkasar bahasa sepanjang berurusan dengan Meranti Inn. Oleh itu pihak Pengurusan Meranti Inn telah dan akan cuba menambahbaikan pengurusan untuk pelanggan yang budiman. Moga kita akan berjumpa lagi di lain kali. Terima kasih sekali lagi kerana jadikan Meranti Inn Homestay pilihan anda sekeluarga serta rakan-rakan anda.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan